Wednesday, 24 April 2013

demam gwiyomi -.-


hai semua ! nak cerita pasal gwiyomi sebab dah takde topik nak cakap !
haha okey sekarang ni memang ramai sangat buat gwiyomi ni kan ! tapi ada orang cakap gwiyomi tu saya sayang yahudi -.- amboi semua nak yahudi ni kenapa ? gwiyomi ni kan cutie -.- brrr
pastu anis jumpa gwiyomi nora danish >< omg comelnya dia kan !
hihi pastu ramai lagi aa yang buat . aade yang pakai singlet je buat gwiyomi >< 
cina maybe . tapi kt situ dia tulis melayu tau .. haha ape ape jelah.... btw anis tak minat kpop k ...
mak anis pon cakap takpayah nak ngada ngada minat kpop bagai ..aku pop kau nanti.. haha lawak ah !
anis malas nak bagi video ... malas malas !

byee homeworking time

1 comment:

fiza saiza said...

demam gwiyomi melanda...hehee