Wednesday, 20 March 2013

Novel Gaduh Gaduh Sayang :)

 
hai semua ! harini anis nak share pasal Novel yang anis baru je khatamkan 2 hari lepas !
tajuk novel tu Gadug Gaduh Sayang :) korang dah ade ? ni muka depan novel tu :
 
hihi comelkan ! kat depan tu dia tulis
"Saya merajuk sebab nak awak pujuk !"
haa ayat depan dah comel kan ? pehh cerita dia lagilah superb ! dah bace lom ? kalau belum pi beli aa..
ni pun farah punya ..pinjam je...
kisah ni menceritakan tentang seorang perempuan bernama Lady Lee Syazana . dia dulu gemuk tau ! tapi lepas 2 tahun kat indon, dia bertekad nak kuruskan badan sebab nak nampak sepadan dengan kekasihnya Aiman . tapi tak kesampaian sebab aiman dah pun mempunyai perempuan lain . ibu dan ayahnya bercadang untuk mengkahwinkan syaz dengan Rafiqi Rayyan seorang jejaka tampan yg digilai ramai kerana wajahnya mirip Christian Sugiono ! lepas nikah, diorang duduk rumah lain lain tapi syaz selalu datang rumah rafiqi jika bosan ! mereka selalu bergaduh kemudian baik dan bergaduh semula ! haa sweet tau cite ni! 
beli k !

okey tu je boleh beritau ! nak tau lebuh lanjut belilah sendiri novel tu !
and cerita ni konflik dia tak banyak !
tapi agak sedih hingga membuatku tersedu sedu ketika membacanya :(
hhihi okey bye

4 comments:

Princess Syazliyana said...

wahh mcm best jee

Anis Lvince said...

@Princess Syazliyana
seriously best !

Ecehh (aina) said...

nak jugaaa !!!!

Anonymous said...

dh tgok kt kdai bku ary tuu , asew nk bli sbb bce snopsis cam best jew , tpi syg..duit x ckup , sedih2